czwartek, 13 czerwca 2013

Chapter 16

Harry's pov

Patrzyła na mnie ze wstrząśniętym wyrazem twarzy; zupełnie jakbym zabił członka jej rodziny.
-J...ja nie wiem czy to dobry pomysł, Harry – szepnęła spuszczając wzrok.
Dlaczego nawet nie dawała mi szansy? - Muszę iść, Harry. Dobranoc – powiedziała cicho zamykając drzwi. Przeszkodziłem jej i zanim zdążyła zamknąć je do końca, przytrzymałem je i zbliżyłem się do Drew tak, że nasze ciała dotykały się.
-Dlaczego? - zapytałem. Nie odpowiedziała. - Dlaczego nie dasz mi szansy? Niall zapytał cię jeden jedyny raz czy możesz iść z nim na randkę a ty się zgodziłaś bez żadnego wahania. Dlaczego nawet nie dasz mi szansy, żeby udowodnić ci, że nie jestem tym jakim mnie widzą inni? Dlaczego? - błagałem podnosząc jej brodę, żeby popatrzyła na mnie, ale ta tylko unikała mojego wzroku.
-Harry, to nie wyjdzie, po prostu daj mi o...
-Jedną szansę. Proszę tylko o jedną szansę – przerwałem – Daj mi udowodnić, że jestem inny – spuściła głowę w dół.
-Dobrze – wymamrotała odpychając mnie lekko – Kiedy ma być ta randka? - zapytała
-Teraz – powiedziałem z uśmieszkiem. Drew westchnęła cicho i próbowała zamknąć drzwi.
-Poczekaj tu. Muszę się przebrać. Proszę cię, bądź cicho – rzuciła mi proszące spojrzenie
-Cokolwiek powiesz, kochanie – uśmiechnąłem się i przed sobą zobaczyłam już tylko duże drzwi.

Wyszła z domu po 20 minutach. Miała na sobie dżinsy, obcisłą bluzkę i białe conversy. Jej włosy spadały kaskadą w dół jej pleców a na twarzy dało się zauważyć lekki makijaż. Zdumiewające było to, że nie wkładała dużo wysiłku w to jak wygląda, ale mimo to była piękna. Otwierając drzwi do mojego samochodu, weszła do środka i usiadła na miejscu pasażera. Zamknęła drzwi i popatrzyła prosto przed siebie.
-Nie mam całej nocy – powiedziała kategorycznie zapinając swój pas. To będzie wspaniała noc.

Drew's pov

Jechaliśmy już jakieś 20 minut co sprawiło, że się nudziłam. Nie chciałam iść na te randkę. Było już późno i sama nie czułam się najlepiej.
-Gdzie jedziemy? - zapytałam ostrożnie zdając sobie sprawę z tego, że w pobliżu nie m żadnych budynków.
-To niespodzianka – Harry wyszeptał patrząc przed siebie i uśmiechając się lekko
-Czy to jest część w której zawozisz mnie do lasu aby mnie zabić? - zażartowałam
-Kurde! Rozgryzłaś mnie – powiedział śmiejąc się.

5 minut później samochód zatrzymał się.
-Jesteśmy – zakomunikował chłopak odpinając swój pas.
-Jesteśmy na odludziu – powiedziałam unosząc brwi. Harry uśmiechnął się i wyszedł z samochodu otwierając moje drzwi. Podał mi rękę, którą chwyciłam i pociągnął mnie do siebie zamykając za mną drzwi.
-Chodź – uśmiechnął się i chwycił mnie za rękę. Natychmiast oderwałam ją ode mnie. Nie jesteśmy parą, takie gesty nie dla nas.
-Jestem aż tak zły? - zapytał z zażenowaniem
-Po prostu omińmy to – rzuciłam ruszając w głąb lasu. Harry był tuż za mną próbując nadrobić swoje ruchy aż w końcu znalazł się obok mnie.
-Ufasz mi? - zapytał kiedy zatrzymałam się aby popatrzyć na niego. Jego twarz lśniła w blasku księżyca, wszystkie jego cechy się nasiliły, sprawiając, że wygląda pięknie. Harry zrobił dużo złych rzeczy, ale ufałam mu. Poczułam się bezpieczna kiedy jest obok; to sprawiało, że mu ufam.
-Tak – popatrzyłam w jego oczy.
-Wspaniale. Podaj mi swoją rękę – wyciągnął do mnie swoją dłoń a ja umieściłam tam swoją starannie. Splótł nasze palce i powiedział
-Zamknij oczy – szepnął
-Harry, ja...
-Po prostu to zrób – przerwał mi. Niechętnie zamknęłam oczy kiedy Harry zaczął przeprowadzać mnie przez las. Jego dotyk był łagodny. Czułam się bezpieczna. Nagle nie mogłam wyczuć jego obecności co spowodowało, że wpadłam w panikę.
-Harry? - w połowie krzyknęłam i szepnęłam w panice
-Jestem tu, Drew. Nie zostawię cię. Zaufaj mi – pocieszał
-Ufam – szepnęłam.
-Otwórz oczy – usłyszałam jego głos tuż za mną. Bałam się otworzyć oczy. Bałam się, że zobaczę tam coś co znienawidzę, albo pokocham. Powoli zaczęłam podnosić powieki. Oddech uwiózł mi w gardle a oczy prawie wypadły z orbit kiedy zauważyłam miejsce w którym stałam.
Kilka metrów dalej spływała mała rzeczka a wielkie drzewa tworzyły znakomity dach nad naszymi głowami. Powietrze było takie czyste a lekki wiatr obijał się o moje ciało. Małe lampki były zaczepione na gałęziach krzaków i drzew oświetlając drogę. Na szlaku z kolorowych światełek zauważyłam namiot zbudowany z koców i różnych materiałów. Oniemiałam. Brakło mi słów, żeby opisać to miejsce.
Podeszłam do namiotu i odsunęłam jeden z koców, który odsłonił wejście. Podłoga była pokryta kołdrami i poduszkami, wielki kosz z jedzeniem był na środku przestrzeni a obok leżał bezprzewodowy odtwarzacz CD. Nie mogłam uwierzyć, że Harry zrobił to dla mnie. Włożył w to tyle wysiłku. Zdecydowanie go nie doceniałam.
-Podoba ci... się? - wyjąkał kiedy jego lewa ręka masowała tył jego szyi. Miał spuszczoną głowę. Harry Styles był zdenerwowany?
-Jest wspaniale – szepnęłam patrząc mu prosto w oczy.
-Naprawdę? - zapytał a jego twarz rozjaśniła się. Zbliżył się do mnie i podniósł materiał po czym gestem ręki wskazał, żebym weszła do środka. Wpełzając do „pomieszczenia” usiadłam na jednej z wygodnych poduszek, Harry przysiadł po drugiej stronie namiotu wyciągając z kosza kilka rzeczy. Czekolada ułożona starannie w misce, truskawki w śmietanie i szampan. Musiało go to niemało kosztować.
-Harry, naprawdę nie musiałeś robić sobie z tym problemu – powiedziałam obserwując bacznie jego poczynania kiedy otwierał butelkę szampana, podnosząc szkło i rozlewając płyn do dwóch lampek.
-Chciałem, żeby to było specjalne – podał mi jedną z lampek
-Dziękuję – szepnęłam. Jego oczy podniosły się co sprawiło, że nasz wzrok się złączył. Bez wszystkich kolczyków w jego twarzy, wyglądał pięknie. Nie tak srogo jak zwykle.
-Dlaczego zdjąłeś wszystkie kolczyki? - zapytałam biorąc łyk szampana.
-Pomyślałem, że będziesz mnie bardziej lubić – jego spojrzenie padło na szklankę z płynem
-Lubię twoje tatuaże i piercing – Kurde. Co ja właśnie powiedziałam? Drew, idiotko, nie miałaś mówić tego głośno.
Moje policzki się zaczerwieniły na co Harry zaśmiał się z wyższością.
-Oh, naprawdę? - w jego oczach pojawił się błysk
-N, nie, ja.... - wyjąkałam przyciskając szkło do moich warg.
-Chcesz wiedzieć co myślę? - zapytał Harry uśmiechając się lekko po czym włożył do odtwarzacza jedną z płyt. Wstał i chwycił moją dłoń wyciągając mnie na zewnątrz. Piosenka John'a Mayer'a – Free Fallin' zabrzmiała w środku lasu. Dłoń Harry'ego spoczywała na dole moich pleców, naciskając na nie, co spowodowało, że byłam bliżej niego. Pochylił się do mnie. Jego oddech czułam na mojej szyi. Był ciepły; przyprawiał mnie o dreszcze.
-Myślę, że bardziej mnie lubisz niż troszczysz się o mnie. Przyznaj się, Drew – moje oddechy były szybkie i krótkie. Jego wargi drasnęły lekko skórę ponad moją szyją. Okładał mnie przyjemnymi pocałunkami. Nie chciałam żeby przerywał.
-Czy mam rację, kochanie? - zapytał szepcząc mi do ucha.
-N, nie – westchnęłam próbując zatrzymać swoje opanowanie. Patrzył na mnie z podniesionymi brwiami i chytrym uśmiechem na ustach.
-Więc sprawdźmy to – wymamrotał spuszczając swoją głowę w dół mojej szyi po raz kolejny. Jego wilgotne wargi błądziły po mojej skórze składając na niej pocałunki. Zaczął ją ssać. Niczym czułam jak krew wydostawała się ku górze, kiedy Harry robił mi kilka malinek. Czułam ból, ale nie powiedziałam chłopakowi, żeby przestał. To dziwny rodzaj bólu; bolało, ale było przyjemnie.
Przegryzł i pociągnął zębami moją skórę tuż pod uchem. To moje wrażliwe miejsce, wiedział już o tym. Poczułam jak dmuchnął na obtartą skórę co lekko mnie zabolało. Wysyczałam z bólu kiedy pocałował mnie po raz ostatni.
-Pięknie – szepnął, podziwiając swoją pracę. Wziął swoją rękę z moich pleców i chwycił w nią moją dłoń.
-Chodź, kochanie. Mówiłem ci, że chcę zrobić dobre wrażenie na twojej mamie a tak nie będzie jeśli wrócisz do domu późno – uśmiechnął się i spojrzał na moją szyję

-Życzę powodzenia w zakrywaniu tego - wymruczał

67 komentarzy:

  1. Świetne ;) zawsze jak wracam do domu to czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam to opowiadanie *.* tłumacz daaaalej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. superowo jak zawsze czekam na następny!:D jestem twoją fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham to opowiadanie :D tłumacz dalej! /Ola xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ♥
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział :)
    Wierny anonimek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne i też czekam na kolejny rozdział ;)
    ~ Alka

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne *.* Dziękuję że dziś dodałaś tłumaczenie :3 Kocham Cię i nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na kolejny *_* boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dalej ! boskie <3. @werciaxdd

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze świetne nic dodać ani ująć xx. / @ahhmystyles

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. powiem szczerze, że te Harry coraz bardziej mi się podoba. Widać, że się stara. Kurcze, podpisuje się pod komentarz wyżej: Nic dodać, nic ująć. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. BOSKIE . DALEJ . ♥ ♥ ♥!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest jestem pierwsza super ciekawe czy ukryje tą malinkę <3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chce następny piszesz superowo!!

    OdpowiedzUsuń
  15. super kiedy kolejny?? ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy następny dawaj dalej:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jutro będzie kolejny ??? Nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  18. O jeny, jakie to słodkie... proszę cię, tłumacz dalej... dodasz jeszcze dzisiaj następny plisssss :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham, kocham <3 Super tłumaczysz! :) Kocham Cię (niedosłownie :D). Czekam z niecierpliwością na kolejny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. chce juz next !!! <3 świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. next :) superrrr ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham to!!! Dawaj szybko nn ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow. Mega super świetny zarąbisty zajeżasty itd. :D Tłumacz dalej :> czekam na następny z niecierpliwością *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne! Tłumacz następny :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. suupe. kiedy kolejny ? :P

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny rozdzial... Harry jest taki romantyczny :3 >>>>>>>> next <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ejjj weź daj dziś późnym wieczorem kolejny ! pliskaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  29. Jesteś świetna i zajebiście tłumaczysz <3.<3 !!.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak tylko zobaczyłam, że jest nowy to od razu tu przygnałam. Oczywiście jest cudowny i ten romantyczny Hazza <3 Świetnie tłumaczysz, kocham cię za to!

    OdpowiedzUsuń
  31. Koooocham to opowiadanie ! <33

    OdpowiedzUsuń
  32. Wczoraj wieczorem znalazłam twoje tłumaczenie i już po pierwszym rozdziale się zakochałam! Cudownie tłumaczysz, dziękuję ci za to! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. o Jeeeezu . ! jaki on jest wspnialy. !! awww . !!! *___*

    OdpowiedzUsuń
  34. Harry tak się dla niej zmienił! Jest tak troskliwy i romantyczny... aww
    To słodkie ♥ Właśnie takiego Harry'ego kocham ;**
    Czekam na kolejny ;**

    OdpowiedzUsuń
  35. ale Harry jest romantyczny *.* czekam na nast. rozdział ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytając to chciałabym być na jej miejscu i to bardzo :* <3 Olka

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzisiaj natknęłam się na twojego bloga, przeczytałam wszystkie rozdziały i z zapartym tchem czekałam na TEN rozdział :**

    http://polskie-opowiadania-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. moje serce zabiło szybciej *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Najlepiej czytać ten ostatni moment przy napisanej piosence... Ja chcę kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie tłumaczysz, kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy następny ?
    ... a i świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Pisz bo nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy będzie kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzisiaj będą dwa ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Napisz kolejny !! Blagaaam !!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne :). Poza tym mam takie pytanie, sama zrobiłaś nagłówek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś podać mi wymiary? Bo chciałabym zrobić nagłówek na swój blog... Byłabym bardzo wdzięczna. :) x

      Usuń
  48. plisss next-minnie

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnyy <3 Tłumacz szybko następny ;DD

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedy kolejny ???

    OdpowiedzUsuń
  51. jeżeli nie przetłumaczysz to ...to .... będę czekać na 17 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  52. tłumacz wciąż czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. rozdział superowy widziałam że wczoraj dodałaś to dodaj dzisiaj za nie długo posze tak mnie to ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Krótka ta randka.. xD

    OdpowiedzUsuń