poniedziałek, 17 czerwca 2013

Chapter 22

Drew's pov

Jego wargi składały małe pocałunki na mojej szyi kiedy ja trzymałam w rękach jego loki wplatając w nie palce.
-Cholera, Drew. Jesteś taka gorąca – wymruczał skanując wzrokiem moje pół-nagie ciało. Wybrzuszenie w jego dżinsach rosło z każdą chwilą. Harry wrócił z powrotem do moich ust całując je namiętnie podczas kiedy rozpinał guziki swoich spodni. Otworzyłam oczy ale nie zobaczyłam twarzy Harry'ego... widziałam twarz Stan'a.
-Zostaw mnie – krzyczałam uderzając Harry'ego w plecy, szarpiąc jego skórę.
-Drew, co...
-Pomóż mi!Odwal się. Stan, puść mnie – zbiegłam z łóżka i stanęłam zapłakana w rogu pokoju. Zsunęłam się wzdłuż ściany kucając a następnie siadając na ziemi. Co się ze mną dzieje? Dwukrotne spotkanie Stan'a tak mieszało mi w głowie, że wysiadł mi rozum. Nie panowałam nad sobą. Czułam się tak jak wtedy, kiedy Stan próbował mnie zgwałcić.
Harry patrzył na mnie zdezorientowany. Usiadł obok mnie i przyglądając się, położył rękę na moim ramieniu. Pociągnął mnie lekko do swojego nagiego torsu i przytulił mocno. Na początku poczułam się niekomfortowo, ale później wiedziałam, że jestem bezpieczna. Gładził lekko moje włosy składając pocałunki w głowę.
-Drew? - wyszeptał cicho nie chcąc mnie odstraszyć – Kochanie, to ja. Harry – powiedział znów całując czubek mojej głowy. Podniosłam niepewnie głowę a łzy znów spłynęły wzdłuż mojej twarzy.
-Przepraszam – powiedziałam szeptem patrząc mu w oczy. Jego twarz była pełna współczucia.
-Nie przepraszaj, to nie twoja wina. Stan zapłaci za to co ci zrobił. Obiecuję – przytulił mnie mocniej.
-Nie – skuliłam głowę z powrotem do jego piersi.
-Co? - zapytał z niedowierzaniem – On cię zranił, kochanie. Widzisz co stało ci się przez niego – popatrzyłam na niego. Mój makijaż był pewnie wszędzie rozmazany, ale ani ja ani Harry nie zwracaliśmy na to uwagi.
-Nie chcę, żeby TOBIE stała się krzywda – powiedziałam nieśmiało
-Nie martw się, myślę, że potrafię dać sobie radę – zaśmiał się – Nie słyszałaś co ludzie o mnie mówią?
Słyszałam wiele. O tym, że był dilerem, gwałcił dziewczyny, pobił swoją matkę i siostrę po czym te odeszły od niego, często kradł i bił innych. Obiło mi się też o uszy, że zabił kogoś kto nie spłacił mu długu; na samą myśl przeszły przeze mnie dreszcze.
-Tak, słyszałam wiele – wymamrotałam lekko go odpychając na co on odpowiedział mi pełnym zdziwienia spojrzeniem.
-Większość z tego nie jest prawdą, Drew. Tylko jebnięci ludzie, którzy nie znają mojej przeszłości próbują wymyślić swoją historię w której jestem zwykłym dilerem, złodziejem, damskim bokserem i męską dziwką. Oni mnie nie znają – patrzył mi prosto w oczy trzymając moją dłoń. Otarł kciukiem moje łzy i przytulił do swojej klatki. Szeptał do mnie cicho miłe słówka i próbował uspokoić. Kiedy w końcu mu się to udało, podniósł mnie na rękach i położył na łóżku a następnie ruszył w stronę drzwi.
-Gdzie idziesz? - zapytałam odkrywając kołdrę
-Będę spać na kanapie. Nie chcę znów cię wystraszyć – odparł spokojnie, otwierając drzwi
-Harry
-Tak? - zatrzymał się we framudze drzwi odwracając się w moją stronę
-J..ja chcę żebyś tu został – powiedziałam prawie szeptem. Chłopak powoli ruszył w mój stronę.
-Jesteś pewna? - zapytał ostrożnie
-Jestem – odpowiedziałam rozkładając kołdrę pokazując Harry'emu, że może wejść. Położył się obok mnie a ja leżałam plecami do niego. Położył rękę na moim biodrze i owinął ją wokół talii. Jego rozgrzane ciało szczelnie zetknęło się z moim. Ciepły oddech czułam na swojej skórze. Pocałował mnie w odsłonięte ramię i położył swoją głowę w zagłębieniu mojej szyi.
-Sprawiasz, że jestem szczęśliwy, Drew. Szczęśliwszy niż byłem przez całe życie. Śpij dobrze kochanie – wymamrotał w moją szyję i złożył krótki pocałunek na moim policzku.
-Dobranoc- odpowiedziałam.
Nie mogłam zasnąć przez kolejną godzinę. Myślałam o tym co stało się ze mną. Z moim życiem. O tym jak bardzo nienawidziłam Harry'ego, jak bardzo chciałam się go pozbyć. Teraz leżę z nim jednym łóżku pół naga. Niesamowity obrót sytuacji, ale nie żałuję ani jednej chwili. Byłam naiwna wierząc w te wszystkie plotki które ludzie wymyślali. Szczerze mówiąc, lubiłam Harry'ego, nawet bardzo, ale pewna moja część bała się go. Słyszałam jego ciche chrapanie. Ułożyłam się wygodnie, wtulając się do niego bliżej i zasnęłam.


-Drew Nelson! Czy możesz powiedzieć mi co ty do cholery wyprawiasz? - usłyszałam głośny krzyk pochodzący od strony drzwi wejściowych pokoju, który obudził zarówno mnie jak i Harry'ego. Patrząc we framugę zobaczyłam swoją matkę, która w jednej ręce trzymała walizkę a w drugiej dżinsy Harry'ego....... Cholera.

65 komentarzy:

  1. Suuper czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko. pierwsza <3
    czekam na następny rozdział!
    ~ Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dgxhgfhbjvfyhh świetne ! Dawaj nexta!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne *.* next <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sjdjdisogzja boskie!!!! Ale żeby przerwać w takiej chwili ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ołł . no to niezle . ! Jeeezu czekam na nastepny i mam nadzieje ze szybko go przetlumaczysz . !! *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. o jezuńsiu! *.* kiedy następny? ;o prosze jak najszybciej ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest BOSKIE♥!!! Ciekawe co mama Drew powie na to co zobaczyła...
    Pozdrawiam i czekam na kolejny ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. za kare miałaś dać dziś 4 tak ? No to czekam na 3 kolejny <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zobaczyłam że dodałaś 22 to mało do żyrandola nie doskoczyła ze szczęścia. Czekam na następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow .. Już nie mogę się doczekać kolejnego. <3 Nie obrazimy się jeśli dodasz go dziś :P

    OdpowiedzUsuń
  12. weź dodaj dziś - teraz jeszcze jeden <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! Dodasz dzisiaj kolejny rozdział proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. HAHAHAHAHA ! Nie no to ostatnie mnie rozwaliło ! :D Świetny rozdział ;3
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejciuuu to jest zajebiste *.* Dawaj szybko nexta bo czekam z niecerpliwoscią /By Sara

    OdpowiedzUsuń
  16. Ploose dodaj dziś następny bo nie zasne ;D pewnie jak większość z czytelniczek ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne świetne czekam na nexta ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. super ! czekam na nexta ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. hahaha, faza. :D ale tak serio, nie mogę się doczekać kolejnego rozdziały. I w ogóle jest tak słodko teraz, grrr :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Błagam cię dodaj dzisiaj następny bo zasnąć nie bede mogla i normalnie funkcjonować. błagam, błagam, błagam. Rozdział wspaniały, a Harry coraz bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. BOŻE BOŻE BOŻE :3 DASZ JESZCZE DZISIAJ KILKA ? PROSZĘ ODPOWIEDZ WSZYSCY JESTEŚMY CIEKAWI ILE I CZY DZISIAJ COŚ DODASZ *.* PROSIMY :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Już się nie mogę doczekac nastepnego : )

    OdpowiedzUsuń
  23. this is zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahahahahha ostatnia scena .. Hhahahahaah xD czekam na dalsze rozdziały! <333

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG !!!
    CAŁY BLOG DZISIAJ PRZECZYTAŁAM I MUSZĘ STWIERDZIĆ ŻE JEST... ZAJEBISTY !!!!
    PISZ SZYBKO, PLEASE :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Awww :3 Ale będą jaja :) Dziękuję że dodałaś tłumaczenie i nie mogę się doczekać na następny rozdział :)
    P.s Umiesz bardzo dobrze jęzuk angielski a masz tylko 15 lat... Jak to możliwe ? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkałam w Canadzie :)

      Usuń
    2. Serio ? O.o Wow ... ale super.. a możesz keidyś dodać jakieś zdj z tamtąd ?

      Usuń
    3. tu na bloga? moge, ale jak skończe tłumaczyc, zeby nie było spamu x

      Usuń
  27. haha upsss... ale będzie jazda :D mam nadzieję, że nie wyrzuci Harrego za drzwi? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ŚWIETNE, CUDNE! <3 *O*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojoj chyba im się dostanie :D Świetnie tłumaczysz ;) Dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. O mój boże :3 'kisiel w gaciach'

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja.... w takiej chwili ? .. łoł :D no to nieźle .. ciekawe jak się wyplączą z tego xD ~~Olka

    OdpowiedzUsuń
  32. no chyba sobie ku*wa kpisz w takim momencie ?ja już byłam podjarana , ranisz :c ale super dlumaczenie :d

    OdpowiedzUsuń
  33. nie no taki moment rozdział zaje...daj następmny ale troche wcześniej prosze cie pozdrawiam twoja fanka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nastepny w trybie natychmiastowym ;)) <333

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale się porobiło :D Dawaj dalej. Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  36. Phaha na końcu najlepsze haha szybko daj nexta bo jestem podjarama :33

    OdpowiedzUsuń
  37. Super <3 Czekam na więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  38. prosze cie dodaj troszeczke wcześniej następny rozdział jak będziesz mogła :) a rozdział jest super

    OdpowiedzUsuń
  39. BOSKIE :* kiedy będzie next ? <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne!!!bosko tłumaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  41. super jak zawsze czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  42. czekam na nexta! /Ola xx

    OdpowiedzUsuń
  43. next please :* <3 <3333... !!

    OdpowiedzUsuń
  44. jejku cudowne dodaj dzisiaj 3 rozdziały błagam ♥♥♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  45. opss.. przyłapani proszę tłumacz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  46. tłumacz dalej ; * kocham to opowiadanie i sprawdzam co 5 minut czy nie ma kolejnej części ... nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ołł...nieźle .! W takiej chwili przyłapani .! ;DD Boski ;DD Czekam na kolejny ;DD

    OdpowiedzUsuń
  48. O kurde...Ale będzie się działo xD Czekam na dalszą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. kiedy będzie kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
  50. o kurwa będzie się działo. Nwm co ja bym zrobiła. Wchodzę se do domu i pierwsze co widze to wszędzie butelki po piwie i niedopałki maryśki, idę do pokoju swojej córki żeby ją zjebać a ona se smacznie śpi z jakimś degeneratem. Jedno wiem na pewno będzie miała przejebane.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja pitolę umarłam *.* Jestem ciekawa co powie mama Drew. : O Czekam na więcej. Tłumacz jak najszybciej, bo umrę : )

    OdpowiedzUsuń
  52. hsf'ohasfbjfbkjb *.* czekam na następny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Moja reakcja?
    Siedzę sobie na kanapie, naprzeciwko mojej mamy , czytam ostani akapit i nagle wykrzykuję "JA PIERDOLĘ" . Oops.

    Boooskie <3

    OdpowiedzUsuń