czwartek, 20 czerwca 2013

Chapter 26

 Harry's pov

Drew patrzyła na mnie ze łzami w oczach. Nienawidziłem widzieć jej płaczącej, to łamało mi serce. Fakt, że płakała przez to co powiedziałem ja, dołował mnie jeszcze bardziej.
-J..ja nie mogę – wyszeptała spuszczając wzrok.
-Co masz na myśli? - zapytałem. Jak mogła nie wiedzieć, że dla mnie jest najważniejsza?
-Znajdziesz kogoś lepszego kto dostosuje się do twoich potrzeb. Wtedy mnie zostawisz. Zostawisz mnie rozbitą – powiedziała cicho załamującym tonem głosu. Naprawdę się troszczyła o mnie; może troszczyła się o mnie tak bardzo jak ja o nią?
-Nie! Dlaczego tak myślisz, Drew? - zapytałem. Nie odezwała się słowem tylko patrząc na mnie w górę. - Czego się boisz? - podszedłem do niej bliżej kiedy łzy spłynęły wzdłuż jej policzków; jej oczy i nos były lekko opuchnięte.
-Nie wiem czy nam wyjdzie – wymamrotała spuszczając wzrok po raz kolejny. Co? Chce to skończyć? Po tym wszystkim... nie, ona nie mogła.
-Nie, Drew! - powiedziałem srogo – MY nie jesteśmy problemem, tylko TY. To ty zawsze szukasz czegoś co mogłoby nas skłócić. Zawsze znajdziesz jakiś pretekst. Dlaczego? - zapytałem
-N..nie mogę – oddaliła się ode mnie.
-Nie możesz, co? - powiedziałem wkurzony. To dlatego się oddaliła. Bała się, że podniosę głos, wiem, że to ją przerażało.
-Nie mogę się w tobie zakochać! – krzyknęła po czym jej łzy znów dociekliwie spłynęły po twarzy. Podszedłem do niej i ułożyłem ją ostrożnie w moich ramionach głaszcząc jej włosy kiedy ta stała wtulona w moją klatkę, płacząc. -Mój tato był z moją mamą przez 20 lat mówiąc jej, że ją kocha. Później znudził się nią i zdradził z inną kobietą. Skąd mam mieć pewność, że ty nie zrobisz tego samego ze mną? - płakała w moich ramionach podnosząc wzrok na mnie.
Powodem dla którego Drew była dla mnie taka zimna była przeszłość jej rodziców. Bała się, że upadnie i nikt nie będzie zdołał jej złapać. Bała się, że ja zostawię, tak jak zrobił to jej tata w stosunku jej matki.
Masowałem lekko jej plecy i szeptałem do ucha czułe słówka aby ją uspokoić. Patrząc w dół zobaczyłem małą i załamaną dziewczynkę, która naprawdę cierpi. Nie chciałem nic więcej, chciałem tylko, żeby pozwoliła mi być w jej życiu. Nigdy nie zrobiłbym jej krzywdy. Nigdy! Za bardzo mi na niej zależało.
Pamiętam noc w której poprosiłem jej o wejście. I wtedy się pocałowaliśmy. Myśląc o tym, że pozwoliła mi to zrobić, myślę i wiem, że nie ma żadnej rzeczy której bym dla niej nie zrobił.
Uwielbiam patrzeć na nią kiedy marszczy nos gdy widzi mnie z drinkiem i papierosem. Uwielbiam to jak się śmieje, to jak jej oczy świecą się w odpowiednim świetle. Uwielbiam chwile w których jest taką małą i nieśmiałą dziewczynką, kiedy wszyscy wokół są gniewni. To w jaki sposób potrafi zapanować nad moim gniewem. Ilekroć jestem zły, ona... wystarczy, że stoi obok co sprawia, że się uspakajam. To kiedy patrzy na mnie bez żadnego powodu, kiedy nic się nie dzieje, mówi mi, że mam na siebie uważać. Kiedy rano wstaje z łóżka, nie potrzebuje ani szczotki ani prysznica ani make-upu, żeby wyglądać pięknie. Była naturalnie piękna, nie musiała nakładać na siebie nic, wsze wyglądała onieśmielająco. Fakt, że nie ocenia mnie już tak jak kiedyś. Kocham fakt, że dała mi drugą szansę, drugą szansę w której pokazałem, że jestem jej warty. Kiedy mówię jej coś krępującego, ona po prostu się czerwieni i patrzy w sufit jak niewinna dziewczynka. Kocham jej niewinność. Chcę być tym pierwszym który wyciągnie tę niewinność z niej. Chcę być jej pierwszym razem. Nie chcę uprawiać z nią seksu; chcę się z nią kochać... to jest różnica. Po prostu ją kocham. Kocham dziewczynę która stoi właśnie w moich ramionach. Która wywołuje uśmiech na mojej twarzy i która wywołuje u mnie uczucia; do tej pory nie wiedziałem, że ktoś może to zrobić. To niemożliwe jak ktoś może tak bardzo wpłynąć na twoje życie, na ciebie. Bez niej jesteś bezwartościowy. Nigdy nie pomyślałbym, że ktoś tak bardzo zawładnie moim umysłem. Drew udowadnia, że to ona nim zawładnęła.
Wszyscy dziwnie zareagowali na wieść, że Drew jest moją dziewczyną; nikt nie pomyślał, że mogę kiedyś kogoś pokochać. Zawsze byłem potworem w ich oczach. Mogli napisać do mnie jednego głupiego sms'a „Przyjdź do mnie” a ja to robiłem; później wystarczył tylko ostry seks i koniec tej „miłosnej” historii.
Zostawiałem na śmierć w wąskich uliczkach ludzi, którzy nie spłacali swoich długów, napadałem na innych, kradłem i strzelałem. Jestem zwykłym potworem bez serca... byłem. Teraz Drew pokazała mi co straciłem. Straciłem życie. Mogłem kochać a nie żyć jak zabójca. Nie jestem już bezwartościowym narkomanem, złodziejem i szefem gangu... jestem po prostu Harry i podoba mi się to.

Pociągnęła nosem nadal będąc w moich ramionach. Jej ciało potrząsnęło się od jej płaczu.
-To się nie stanie. Nie może się stać – wymamrotałem do jej włosów
-Jak? Skąd mogę to wiedzieć? Skąd mam wiedzieć, że nie jestem tylko kolejną twoją laską? - pociągnęła ponownie nosem. Podniosłem kciukiem jej brodę tak aby popatrzyła na mnie.
-Bo cię kocham, Drew – powiedziałem cicho. Łzy zaczęły formować się tym razem w moich oczach. Co ona ze mną zrobiła? Nigdy wcześniej nie płakałem przez dziewczynę. Nigdy nie płakałem przez nic.
Nowa fala łez spłynęła po jej twarzy. Naprawdę nienawidziła mnie tak bardzo, że chciała płakać bo powiedziałem jej, że ją kocham?
-Przepraszam, Drew. Nie chciałem, żebyś znów pła...

-J..ja też cię kocham, Harry




Jutro kolejny, dzisiaj nie bo jadę sobie na plażęęę <3

59 komentarzy:

  1. czekam na jutro! :) + miłego plażowania!
    ~Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby do juttttraaa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mógłby jej to powiedzieć, co myslał w swojej głowie kim ona dla niego jest ^^ świetny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudne. Masz bardzo fajny styl jeśli chodzi o tłumaczenie, wiesz? :) Czekam na nexta no i miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne *,* Czekam na jutro :3 Miłego pobytu na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekak na nexta bo to było super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejny jutro ! *.* Mam nadzieję że Drew i Harry będą razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I znów superaśny rozdział. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu to jest zajebiste. Nie mogę się doczekać jutra

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze wspaniałe :) miłego opalania pozdrawiam:) + czekam na następny z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kdsdfttgfj *-*
    tak wyznali sobie miłość *-*
    OMFG!

    weź mnie też na plażę! proszę ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. prosze niech bedą jutro 2 !! błagam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG Świetny rozdział no normalnie sie popłakała hahah xd
    NIe mogę się doczekać jutra <3!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się jutra nie mg doczekać <333

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest cudowne ! <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo.! :*
    Chce już jutro . 😉😉 / Psonek

    OdpowiedzUsuń
  17. super rozdział czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDOWNE *.* Czekam na jutrzejszy rozdzial ;*** / By Sara

    OdpowiedzUsuń
  19. hej mam takie pytanie. Oczywko to opowiadanie jest super i wgl, ale nie mam pewności co do dodawania przez cb rozdziałów. Jak głupia co pół godziny pacze na telefon czy nie dodałaś nowego rozdziału. a gdy wieczorem wejdę - i jest to pod wyświetlonym postem jest napisane o której godzinie dodadłaś, o której pojawiły się pierwsze koemntarze. Ja o tej godzinie wchodziłam i nie było nic nowego na blogu. Nie wiesz czemu tak sie dzieje? Bo chciałbym być na bierząco. Jak nie wiesz to sory za kłopot :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym pomóc, ale naprawdę nie wiem dlaczego tak sie dzieje :)

      Usuń
    2. Dlatego, że nie jest ustawiony polski czas na blogu :P.

      Usuń
    3. ok :) juz nie bedzie tego problemu ;3

      Usuń
  20. Szkoda, ze pojechałaś na plażę bo bardzo bym chciała wiedzie c co dalej .... kocham to opowiadanie i co chwile sprawdzam kolejny rozdział, i czekam , czekam, czekam .... jak by ci się udało to dodaj jeszcze dzi s kolejny rozdział. Błagam ~~ Olka i Gośś

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham! <3 Błagam, dodaj jak najszybciej :*

    OdpowiedzUsuń
  22. MEGA ZAJEBISTY ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku!!! Nic więcej nie mogę powiedzieć, po prostu się popłakałam ;( Piszuj dalej <3333 Loffki ;*** /Ola<333

    OdpowiedzUsuń
  24. G E N I A L N E !!! już odliczam sekundy do jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. to jest super!!!!!!!! kocham, uzależniłam się od tego bloga czekam na następny rozdział <3
    + zapraszam wszystkich na mojego bloga---> http://livewhilewereyoungdirectioners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super. Czekam na kolejny *o*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzieki, że tłumaczysz :) Czekam na kolejny ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. blog jest naprawde meeeeeeeeeeeega *-* to najlepszy jaki do tej pory czytałam a było ich dosc troche ;) ale chcialabym cie zapytac w jakich godzinach zazwyczaj dodajesz rozdzialy? bo sprawdzam prawie co przerwe w szkole a jak przychodze do domu twoj blog jest zawsze wlaczony.. czy moglabys mniej wiecej powiedziec o ktorej dodajesz rozdziały? :) kocham ciebie i twojego bloga! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały od 1 do 26 i powiem Ci, że jest boski ♥ Siedzę przy ekranie ze szczęką na podłodze :D Czekam na kolejny ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest świetnyy.. czekam na kolejnyy ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Dodasz jeszcze dziś następny.?? ;) / Psonek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam...miała dodać dzisiaj :-(

      Usuń
    2. Noom. 😩 / Psonek

      Usuń
  32. Należy Ci się odpoczynek:)) Czekam na nexta...

    OdpowiedzUsuń
  33. SZKODA ZE JESZCZE NIE MA NO ALE CZEKAM NA NEXTA I MAM NADZIEJE ZE JUTRO DODASZ WIECEJ :*

    OdpowiedzUsuń
  34. kieeedy next?...

    OdpowiedzUsuń
  35. plz daj next'a...ja tu umieram z tęsknoty!

    OdpowiedzUsuń
  36. wczoraj miał być 27 :c szkoda bo strasznie na niego czekam

    OdpowiedzUsuń
  37. kurczę nie ma 27 :( no cóż nie jesteś robotem . czekamy <3

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedy będzie next? czekamy z niecierpliwością :***

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedy next?????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  40. Chcemy nexta! =D

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy następny ? Czekam i czekam ... paczam co chwile czy jest kolejna część ... kiedy dodasz kolejny rozdział? A co do tej "części" to ŚWIETNA !!!

    OdpowiedzUsuń
  42. jak zawsze bąbowo tłumaczysz. ;) zakochałam sie ;) <333333

    OdpowiedzUsuń
  43. "Bała się, że upadnie i nikt nie będzie zdołał jej złapać."
    To jest najlepszy tekst jaki kiedykolwiek w życiu przeczytałam.
    Po prostu zakochałam się w tym opowiadaniu. Jest idealne.
    26 rozdział jest najlepszy ze wszystkich. *.*
    Tak bardzo podoba mi sie postać Harrego w tym opwiadaniu.
    Typowy Bad Boy, pali, pije, ćpa a przy niej jest opiekuńczy i czuły. <3
    Czekam z niecierpliwością na nexta.
    Pozdrawiam i życze weny. :*

    OdpowiedzUsuń
  44. jest bosko*.* czekam z niecierpliwośćią na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  45. coś mi się 25 nie wyświetla :/

    OdpowiedzUsuń