czwartek, 13 czerwca 2013

Ogłoszenie

Mała i ważna wiadomość!

Ktoś w komentarzu napisał mi przetłumaczony kolejny rozdział. Usunęłam go. Już mówię dlaczego.
Opowiadanie Drew i Harry'ego jest tłumaczone przeze mnie i jest napisane moimi słowami. Nie tłumaczcie kolejnych i nie wysyłajcie mi ich bo i tak je usunę i nie użyję. Jeżeli chcecie tłumaczyć swój blog - tłumaczcie - nikt nie broni. Nie potrzebuję pomocy bo sama daję sobie radę.
*Do dziewczyny która pisała z anonima przetłumaczony rozdział*
Skoro jesteś dobra w pisaniu i tłumaczeniu: załóż swój blog z tłumaczeniem a mój proszę zostaw. Czytasz? Czytaj. Nie tłumacz mi bo ja piszę swoim stylem, okej?


18 komentarzy:

  1. oke , fajne ogłoszenia , ale dasz dziś kolejny rozdział dla wiernej od początku czytelniczki ? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pliska pisz to dalej <3 jak weszłam na to i zobaczyłam "chapter 16" to zaczełam kwiczeć ze szczęścia i łzy mi poleciały że w koncu jest :D Więc błagam przetłumacz dalej to jak najszybciej ... Olka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. noo proszę przetłumacz ejszcze kolejny i dzissiaj dodaj :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra to jest! Dzięki za tłumaczenie!
    A tak wgl to jest taki blog z różnymi opowiadaniami i to inni decydują, co się ma w nich znaleźć. Prowadzą go dwie dziewczyny - Sarah i Rose, prosiły mnie o rozpowszechnienie.
    ''Decydują'', ponieważ to inni podają pomysły, które są przetwarzane w opowiadanie. TO NIE JEST TYLKO 1D!

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie nie wysyłajcie do niej swoich tekstów jak będzie chciała to sama będzie tłumaczyła i dodawała kiedy będzie miała czas .... teraz jest najwięcej nauki bo jest wystawienie ocen i tez chce się pouczyć by mieć dobre oceny na koniec roku ;) Więc nie róbcie czegoś takiego ... Ps. dzięki, że dajesz radę ;) (Przetłumaczyć to ;) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, to jest twój blog i ty decydujesz co i kiedy dodasz. Tym bardziej że ty nie tylko tłumaczysz, ale też dopisujesz cośtam...
    Jeżeli chcą tłumaczyć, niech robią to na swoim blogu, a nie u cb w komkach. :-* / Psonek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wszystkim sie zgadzam i czekam na kolejny rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z tobą , czekam na nexta xd :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. DAJ DZIŚ NEXTA , PROSZĘ ! DLA WIERNEJ CZYTELNICZKI <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram Cię w 100%. Nie można robić czegoś takiego,skoro ten ktoś także umie dobrze tłumaczyć to nikt mu nie zabrania w założeniu jego bloga z tłumaczeniem. :)
    Pozdrawim xxx
    ColCoffee

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tobą, widziałam ten komentarz. Jeśli dziewczyna tak bardzo chcę tłumaczyć niech założy własnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z tb : ) dodasz dzisiaj następną część ? please <3 <3 <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. proszę daj dzisiaj 17 . Twoja (od początki) wierna czytelniczka ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. ej to już mój 3 komentarz pod tym postem .... daj dziś nexta <333

    OdpowiedzUsuń
  15. proooosszę daj następny już ;-;

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale dałaś jej popalić !! xDDDD hahaha

    OdpowiedzUsuń