niedziela, 16 czerwca 2013

Chapter 21

 Drew's pov

Była już prawie 5 rano kiedy odprowadzałam El do taksówki. Wszyscy goście opuścili już mój dom co znaczyło, że impreza się skończyła.
-Chcesz znać mój sekrettt? - El wsiadła do taksówki nie zapinając pasów szepcząc do mnie.
-Pewnie – odpowiedziałam
-Ja i Louis uprawialiśmy seks – zachichotała trzepiąc włosami. Co. Do. Chuja? To pewnie przez alkohol, wymyślała dużo rzeczy.
-Uhm, kiedy? - zapytałam ją mając nadzieję, że otrzymam odpowiedź jak od w miarę trzeźwej osoby.
-Kilka miesięcy temuuu... jesttem zmęczona – ta dziewczyna była nie do ogarnięcia. Zaciągała końcówki w wyrazach. Oj, El koniec z piciem. - Ale ciiiicho, nie mów nikomu – szepnęła przykładając palec wskazujący do swoich ust. Zamknęłam drzwi i podałam taksówkarzowi jej adres.
Wracając szybko do domu zauważyłam postać stojącą przed drzwiami.
-Harry? Co tu robisz? - zapytałam zbliżając się do niego.
-Wiesz, nie zamierzam zostawić się samej, więc jestem – uśmiechnął się mierząc mnie wzrokiem od góry do dołu.
-Myślałam, że pojechałeś z Zayn'em, Lou, Niall'em i Perrie
-Też tak myślałem, ale teraz stoję przed tobą rozmawiając – jego zarozumiały uśmieszek pojawił się na twarzy
-Dobrze zarozumialcu – odparłam przechodząc obok niego
-Gdzie się wybierasz, księżniczko? - chwycił lekko jeden z moich nadgarstków
-Uhm, do kuchni? - zabrzmiało jak pytanie, prawda? Harry obrócił mnie do siebie, tak, że stałam naprzeciwko niego kiedy ten trzymał stabilnie moje nadgarstki.
-Nie. Idziemy do twojego pokoju, trochę się zabawić – oblizał swoje wargi całując mnie w usta. Jego oczy przepełnione były pożądaniem.
-Harry, nie – powiedziałam mocno próbując wyplątać się z uścisku chłopaka. Odwrócił mnie ponownie, tak, że moja klatka piersiowa była oparta o framugę drzwi a jego tors był przyciśnięty do moich pleców co spowodowało też, że wybrzuszenie w jego spodniach ocierało o mój tyłek.
-Harry, proszę. Ktoś zobaczy – wyszeptałam – Możemy chociaż wejść do środka? - dokończyłam
-Oczywiście – odpowiedział. Wziął mnie na ręce i przeniósł na górę trzymając na rękach niczym na ślubie dwóch kochających się osób.
-Harry! - wyjęczałam kiedy ten położył mnie na łóżku całując moją szyję.
-Jest 5 nad ranem, Drew. Posprzątamy jutro. Znaczy... później jak wstaniemy – powiedział ścigając swoją koszulkę przez głowę.
-A ktoś pozwolił ci zatrzymać się tutaj? - zapytałam unosząc brwi. Jego klatka mnie rozpraszała, ale dopięłam swego.
-Dobrze. Drew, kochanie. Czy mogę spać dzisiaj w twoim pięknym domu? - zaśmiał się
-Nie. Wyjdź – wstałam z łóżka, podchodząc do drzwi. Otworzyłam je i wskazałam gestem ręki aby wyszedł.
Chłopak ruszył w moją stronę, ale zamiast opuścić mój pokój, chwycił mnie w talii i przyciągnął do siebie. Nasze usta oddzielały milimetry.
-Nadal chcesz, żebym odszedł? - wyszeptał. Jego nagi tors dociskał szczelnie do mojej klatki.

-Może – uśmiechnął się i złączył nasze usta. Błądził rękami po całym moim ciele. Badał dokładnie każdy możliwy zakamarek mojej skóry. Jego język prosił o wejście do wnętrza moich ust, ale ja odmówiłam. Zaśmiał się pod nosem i mocno chwycił moją pupę ściskając ją w jego dużej dłoni. Moje ust automatycznie się otworzyły co było szansą dla Harry'ego aby wsunął swój język. Walczyłam o dominację, ale nie udało mi się. Harry oczywiście wygrał. Poddałam się i zaczęłam odwzajemniać pocałunek. Nasze języki badały nawzajem swoje usta masując je. To było doskonałe. Nie chciałam tego przerywać. Harry wziął moje biodra unosząc je do góry i rzucając mnie na łóżko. Nie tracił czasu i wspiął się na łóżko górując nade mną. Wsunął swoją dłoń pod moją sukienkę a jego usta zdobiły drogę wzdłuż moich obojczyków ssąc je kiedy ja wyjęczałam cicho obserwując jego poczynania.  






i know it's short. Ale nie smućcie się. Dzisiaj dodałam już 3 rozdziały więc na dzisiaj nie będzie 22. Jutro może tez będą 2, ale nie obiecuję :)

55 komentarzy:

  1. wow *.* nie moge sie doczekac jutra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...chociaz to poniedzialek :)

      Usuń
    2. No niestety, ale to opowiadanie stawia ten dzień w innym świetle. Rozdział boski:)

      Usuń
  2. What ?! Że w takim momencie ?! Noo ! :( A ja już miałam ochotę na coś ciekawego przed snem haha ! To ja czekam na jutro z dwoma rozdziałami xx
    Mogłaś to dodać jutro przynajmniej bym spokojnie spała ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprostu mega. tak zazdroszczę Drew takiego Hazzy ;// / @ahhmystyles

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że przetłumaczyłaś AŻ trzy ;**
    Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  5. znają się z dobry miesiąc i już do łóżka - nieładnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój przenajswietszy boże *___* będą sie seksić. Zajebiste opowiadanie *____*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  7. Dzięki że przetłumaczyłaś Aż trzy rozdziały .! ;) Jesteś MEGA :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne to jest*___* A ja zamias spac bo jutro mam kartkowe z angielskiego ktora musze napisac na 5 to leze prawie o 1 w nocy i cztam tw boskie tlumaczenieXD Jestes mega za to ze dodajesz kilka rozdzialow dziennie uwielbiam cie za to:D czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zajebiste!:D /Ola xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne czekam na następny i jestes wprost fantastyczna że przetłumaczyłaś aż 3 rozdziały oby tak dalej
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na następny ;) już jest dzisiaj więc nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  12. żeżeże co?! w takim momencie?! grrrr....-_-

    OdpowiedzUsuń
  13. JEZU :3 KOCHAM TO , PRZEZ KILKA DNI ŻYJE TYLKO TYM OPOWIADANIEM, ZASTANAWIAM SIE CO BD ALEJ I WGL *.* BŁAGAM CIĘ PISZ SZYBKO , MAM NAZIEJE ZE BD DUŻO ROZDZIAŁÓW , JESTEŚ NAJLEPSZA KOCHAM , DODAJ SZYBKO , AI MAM YTANIE , CZY TY TO TLUMACZYSZ TAK JAK JEST .? DODAJESZ COŚ OD SIEBIE ? JESTEŚ ZAJEBISTA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaje od siebie i to bardzo dużo :)

      Usuń
    2. UWIELBIAM CIĘ . KIEDY NASTĘPNY ROZDZIAŁ , MYŚLEĆ O TYM NIE MOGĘ PRZESTAĆ , NIESAMOWICIE WYMYŚLONY ( wiem e nie ty :3 ) ALE OGÓLNIE FAJŃIE ZE TO PRZETŁUMACZYŁAS :)

      Usuń
    3. HAHHAHAH ODSWIEZAM TEN BLOG CO 30 SEKUND :3

      Usuń
  14. Czy ty jesteś normalna?! :D przecież no jak ja mam teraz normalnie funkcjonować skoro nie wiem czy to zrobią czy nie? :o nie ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Boshhh... przerwać w takim momencie ? !! Jak mogłaś ? ;DD Kocham ;D czekam na kolejny rozdział ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. sex, sex, sex nareszcie XD next please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. dalej dalej plosie w takim momencie!!!!!!!!!! sex sex sex sex sex!!!!!! ~pattatajka

    OdpowiedzUsuń
  18. umm . taki moment i ... trzeba czekac . :'cc

    OdpowiedzUsuń
  19. już chcę next day !!! <3333 lalalalove !!

    OdpowiedzUsuń
  20. ej weź tak teraz dodaj nexta :3

    OdpowiedzUsuń
  21. chce więcej... :p i to w takim momencie zakończone.. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. nosz ffgggggggggggggggggfgg kiey kolejny już jest ten poniedziałek....

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. powiem Ci tyle że świetnie tłumaczysz . Moze jak bych chciała to byś mogła przetłumaczyć ten fanfiction :) http://www.wattpad.com/12240180-dark-louis-tomlinson-fan-fiction#.Ub8jfdgavDB było by super . < 333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega ! czekam na nast. rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy następny ??? <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ncdfhkhss *,* Brakuje mi słów xd Dziękuję, że przetłumaczyłaś aż 3 rozdziały :) Jesteś mega ! ;) Czekam na następny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy next? ;cc

    OdpowiedzUsuń
  29. sueper!!!!!!!! KIEDY BEDZIE NEXT???

    OdpowiedzUsuń
  30. Boże, to jest najlepszy blog na świecie.
    Wiem, że takie pytania cię już męczą, ale mogłabyś dodać jeszcze dziś następny rozdział.?😁 Ploosee. 😍 / Psonek

    OdpowiedzUsuń
  31. no proszę daj dziś nexta i to niedługo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. masz mi dodać te 2 rozdziały a nie mi tu "może". Ma być i koniec. !!!!!!!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  33. dďrďrfddvfzhyrdh *_*
    Det !!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. tak się nie mogłam doczekać, że aż zobaczyłam na orginale co będzie dalej, booo bym nie wytrzymała, jam te 4 z angola to co nieco zrozumiałam

    OdpowiedzUsuń
  35. Dodasz dziś kolejnego? jak tak to ok której?

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurde, nie trzymaj nas w takim napięciu xd Świetne, nmg się doczekać na next! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  37. ej już 21.30 smutno mi ... nie ma jeszcze nexta , a miały być dziś 2.... za kare dodasz aż 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  38. jezu. uwielbiam twoje tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń