wtorek, 18 czerwca 2013

Chapter 24

 Idąc do szkoły następnego dnia nie mogłam przestać o nim myśleć. Nic nie odpisał od wczoraj. Przez cały dzień nie napisał nic. Miałam wrażenie, że mnie wystawił i zrobił tak jak mówiła moja matka.
Weszłam do klasy w której miałam lekcję i usiadłam obok Liam'a. Chłopak próbował zacząć jakąś rozmowę ale go ignorowałam. Nie to, że chciałam być niegrzeczna tylko miałam inne problemy i myśli w głowie.

Kiedy zadzwonił dzwonek natychmiast wstałam z ławki ruszając w stronę sali z lunchem.
Na korytarzu spotkałam El i Dani które ruszyły w moją stronę.
-Hej, Dre...
-Widziałyście Harry'ego? - przerwałam El w pośpiechu
-Stylesa? - zapytała El
-Tak, jego. Widziałaś go? - spytałam jeszcze raz będąc co raz bardziej zniecierpliwiona
-Um, tak. Szedł do swojego samochodu kilka minut temu. Chyba nie zostaje na lunch tak jak reszta jego kolegów - powiedziała Dani
-Dobra, dzięki. Na razie – to było wszystko co powiedziałam do dziewczyn po czym ruszyłam w stronę drzwi wyjściowych z którymi zobaczyłam Harry'ego ruszającego w stronę swojego Range Rover'a. Podbiegłam do niego pośpiesznie.
-Harry! - krzyknęłam kiedy otwierał drzwi do swojego auta. Chłopak odwrócił się w moją stronę.
-Harry, czekaj! - próbowałam krzyknąć, ale, cholera, zmęczyłam się. Nie byłam typem sportowca a jeśli chodzi o kondycje, to... brakuje mi jej.
Podeszłam bliżej do Harry'ego a ten odwrócił się bardziej w moją stronę.
-Drew, co tu... - przerwałam mu złączając moje usta z jego. Zawahał się przed oddaniem pocałunku ale zaraz później to zrobił. Jego wargi pieściły moje kiedy jedną ręką masował mój policzek a drugą jeździł wzdłuż mojego ciała. Po chwili obie jego ręce powędrowały na moje pośladki, ściskając je i podnosząc mnie na nich w górę. Oplotłam nogami jego pas podczas gdy chłopak posadził mnie wygodnie na masce samochodu ani na chwilę nie odrywając jego warg od moich. Przerwaliśmy pocałunek i oparliśmy się nawzajem o swoje czoła.
-Przepraszam – wyszeptałam – Chwilami byłam dla ciebie suką a ty na to nie zasługiwałeś. Pozwolę zwalić to na moje emocje. Wybaczysz mi? - zapytałam z nadzieją
-Jeśli ci wybaczę, co będzie z nami? - postawił haczyk, tak?
-Co masz na myśli? - zapytałam splatając swoje palce z jego
-Jeśli ci wybaczę, będziesz moją dziewczyną? - uśmiechnął się szeroko.
-Wybaczysz mi czy nie? - droczyłam się
-Tak, wybaczam ci – uśmiechnęłam się na jego komendę. O to mi chodziło. O to, żeby wybaczył.
-Dobrze – odetchnęłam z ulgą. Harry wciąż patrzył na mnie z uśmieszkiem.
-Więc? - zapytał
-Więc, co? - zapytałam zmieszana. Przetoczył oczami i mocniej ścisną moje dłonie patrząc mi głęboko w oczy.
-Drew Nelson czy zostaniesz moją dziewczyną? - wybłagał. Podniosłam głowę do jego wysokości, tak, że nasze ciała łączyły milimetry. Czułam jego gorący oddech na swojej skórze kiedy głęboko oddychał łapiąc i wypuszczając powietrze nerwowo czekając na moją odpowiedź. Jego wargi rozchyliły się nieznacznie.
-Tak, będę twoją dziewczyną – wymamrotałam w stronę jego warg całując go łagodnie.

~~~~

El zabrała mnie do swojego samochodu proponując podwózkę do domu. Byłam przesłuchiwana o wszystko co działo się przez ostatnie godziny, dni i miesiące. Teraz wiedziała o wszystkim. Była strasznie wyrozumiała. Najwyraźniej wiedziała więcej niż ja. Miałam na końcu języka temat o niej i Lou, to jak powiedziała mi, że uprawiła z nim sex, ale nie wspominałam o tym, ona sama zaczęła. Tym razem wytłumaczyła mi to dokładnie i byłam pewna, że naprawdę to zrobili. Teraz powiedziała mi to kiedy była trzeźwa więc uwierzyłam.
Pożegnałam się z nią krótkim „Pa” obiecując, że o niczym nie powiem Dani i weszłam do środka. Ignorowałam moją matkę nie chcąc na nią patrzeć. Szybko dopiłam swoją herbatę którą zrobiłam i poszłam na górę. Weszłam do pokoju i otworzyłam szafę szukając coś odpowiedniego na dzisiejszy wieczór.
Ubrałam dżinsy, czarną zwykłą bluzkę, zawiązałam na głowie czerwoną bandamkę i ubrałam białe conversy, które były już dla mnie znakiem rozpoznawczym. Zrobiłam mały make-up i poprawiłam lekko włosy.
Usłyszałam małe puknięcie w okno, zignorowałam to, ale później usłyszałam to samo. Podeszłam do niego i popatrzyłam w dół. Harry stał w moim ogrodzie wypatrując mnie. Była około 8 wieczorem a całe Holmes Chapel było ciemne. Roztrzepałam swojego łóżko tak, jakbym właśnie z niego wstała i wzięłam z biurka torebkę po czym wyłączyłam światło i podchodząc do drzwi, otworzyłam je i krzyknęłam
-Idę spać, nie budź mnie! - miałam nadzieję, że matka usłyszy moją prośbę. Zatrzasnęłam drzwi i wspięłam się na okno. Chwyciłam rynnę, która była położona blisko niego i zeszłam po niej na dół. Dzięki Bogu, że moje okno było obok rynny. Straciłam równowagę kiedy jedna z moich nóg się poślizgnęła. Zamknęłam oczy bojąc się upadku, ale nic nie poczułam. Otworzyłam powieki i zobaczyłam bruneta śmiejącego się do mnie.
-Cholera, wyglądasz ostro – wymruczał stawiając mnie na ziemi i przyglądając mi się od góry do dołu. Zwilżył językiem swoje wargi i przybliżył swoją twarz do mojej patrząc mi w oczy.

-Drew? - zapytał cicho nadal patrząc mi w oczy. Ponownie zwilżył swoje wargi chwytając dłonią mój policzek. - Jak bardzo zła może być dobra dziewczynka?





Zdradzę, że 25 i 26 rozdział wam się spodoba, ale dopiero jutro się o nim dowiecie ;)

45 komentarzy:

  1. Kocham cię i kocham tego bloga i kocham to opowiadanie! Dziękuje że tłumaczysz i czekam na następne rozdziały!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o ktorej godzinie moze pojawic sie jutro nastepny? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie nie moge sie doczekac jutra :)
    ~Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam <33 Nie mogę się doczekać następnego ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. MASAKRA jakie to jest cudowne *.*
    A mi ochoty narobiłaś, na 25 i 26. :D
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego bloga i caly czas zagladam bo chce zobaczyc kolejny rozdzial :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. no cóż .. szkoda że dopiero jutro , ale przynajmniej daj je około 16 ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty rozdzial, cieszę się że się pogodzili:D dzięki ci że to dziś przetłumaczyłas. Mam rozumieć że w 25 i 26 będzie bzykanko??? Oby do jutraXD
    zboczona ~pattatajka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku dziekuje ci za ten rozdzial ;*** Mam nadzieje ze jutrzejsze 2 bedą zajebiste ogolnie to kocham te opowiadanie i dziekuje ze przetlumaczasz je <333333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale emocje! Awwwww. ;3 Jesteś zajebista, dzięki że to tłumaczysz !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh... Po co czytałam opis, że 25 i 26 nam się spodoba? No, teraz to już nie będę spała xDee :)
    Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fsdgvdushsjsh nie wytrzymam do jutra *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże kocham cię i tego bloga ;) Dzięki że tłumaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawaj szybko nn :))

    OdpowiedzUsuń
  15. FsdzdFsfFadzfafsxasfs .. *_* Kocham,kocham , kocham. !
    Nie mogę się doczekać jutra. ;) / Psonek

    OdpowiedzUsuń
  16. Już jest jutroo *-* Łiiiiiiiii !!

    OdpowiedzUsuń
  17. na ten rozdzial tak dlugo czekalam . !! i wkoncu swieeeetny . ! *,*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Jesteś wielka, dziękujemy ci że tłumaczysz! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu Cudooooo <3
    @NikaDirectioner
    Zapraszam do mnie: http://so-many-dreams-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG !
    Zajebisty blog !
    Najlepszy na świecie. Zajebiscie tłumaczysz ;)
    Szybko pisz nexty !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. BOŻE TO JEST WSPANIAŁE!!!! <3 dodaj nowy rozdział jak najszybciej błaaaaagaaam to jest ŚWIETNE! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne *.* Czekam z niecierpliwością na next'a :D

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na 25! zajebisty :D /Ola xx

    OdpowiedzUsuń
  24. dodaj dzisiaj następny rozdział błagam cię !! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Woooooooooooooooooooooooow *.*.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja pitolę *.* Daleeeeeej !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisz dalej <333333333 kochamy twojego bloga <333333

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskiii ;DD czekam na kolejny ;DD

    OdpowiedzUsuń
  29. kiedy dodasz następny ? :* proszę odpowiedz :*****

    OdpowiedzUsuń
  30. PROSZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ daj nexta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Next please ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  32. A może dodaj dziś jeszcze jeden a jutro kolejne 2 :D ? ~~olka

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy następne ? Dodaj szybko :cc

    OdpowiedzUsuń
  34. next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next, next!!!!!!!!!!!!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejny świetny rozdział. Proszę dodaj szybko next.

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda że dzisiaj nie dodałaś ;(

    OdpowiedzUsuń
  37. Proooooooszę, dodaj je jak najszybciej! Kocham to opowiadanie i dziękuję, że je tak cudownie tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń