sobota, 22 czerwca 2013

Chapter 27

 Czekaj. Co ja właśnie powiedziałam? Kocham go? Powiedziałam, że go kocham? Nigdy wcześniej nie pomyślałam nawet, że mu to powiem. To przyszło z natury. Byłam w nim zakochana?
Nie mogłam być; co jeśli Harry naprawdę zrobi to co mój ojciec? Ale... kiedy powiedział, że mnie kocha; zrobił to z uczuciem. Słyszałam szczerość w jego głosie. Był we mnie zakochany; czemu miałby mi to zrobić?
Lubiłam to kiedy jego ciało pachniało płynem po goleniu zmieszanym z ostrymi perfumami i dymem papierosowym. Kiedy jego język namiętnie oblizywał wargę. Kochałam to jak mnie traktował, to jak się odnosił. Zdmuchnął moje przewinienia i oczekiwania. Inaczej go sobie wyobrażałam, a całkiem inny się okazał. Podobało mi się to jak piercing na jego wardze przemieszczał się gdy się uśmiechał. Kiedy nad czymś myślał lub miał mętlik w głowie jego zmarszczki na czole idealnie się układały. Kochałam jego bezczelną i niebezpieczną stronę. To straszyło mnie i intrygowało. Podobała mi się tego tajemnica. Kochałam to jak bardzo się starał; jak bardzo chciał wejść w moje życie. Kochałam go. Naprawdę go kochałam.
Popatrzyłam w górę i zobaczyłam tego pięknego i uśmiechniętego chłopaka. Patrzył na mnie uważnie z rozwartymi ustami.
-K..kochasz mnie? - szepnął. Jego oczy błyszczały ukazując łzy w oczach. On się wzruszył? Boże. On naprawdę się mną przejmował. Naprawdę mu zależy.
Kiwnęłam głową twierdząco i spuściłam wzrok na moje buty. Naprawdę interesująca rzecz. Poczułam jak jego ramiona zawinęły się wokół mojego pasa. Przyciągnął mnie mocno do siebie i wtulił swoją głowę w moją szyję. Zawinęłam swoje ręce wokół jego szyi przybliżając go bliżej siebie.
-Dziękuję – wymruczał w moją szyję
-Za co mi dziękujesz? - zapytałam wycofując się i patrząc na niego
-Za tę drugą szansę. Za udowodnienie kim jestem. Za pokazanie, że nie jestem taki jaki myślałaś, e jestem. Dziękuję – wytłumaczył
-Wiesz jak niemądrze brzmisz? - zażartowałam kiedy Harry popatrzył na mnie w podniesionymi brwiami
-Szczerze nie obchodzi mnie to bo właśnie powiedziałaś, że mnie kochasz. Reszta mnie nie obchodzi – puścił oczko
-Zmieniłam zdanie – zaśmiałam się uwalniając z jego uchwytu, po czym zaczął mnie powstrzymywać.
-Oh, naprawdę? - zapytał i przybliżył swoją twarz do mojej tak bardzo, że czułam dokładnie jego gorący oddech na twarzy. Wtedy zrobiłam najbardziej szaloną rzecz do tej pory. Chwyciłam mocno jego policzki i z szybkością wpiłam się w jego usta. Początkowo Harry nie odpowiadał na to co zrobiłam, ale to pewnie dlatego, że był zdziwiony. Zaraz potem poczułam tylko jego uśmiech po czym dołączył do mnie a nasze wargi pracowały w synchronizacji. Jego język dotykał lekko mojej dolnej wargi prosząc o wejście a ja z chęcią go zaakceptowałam. Nasze języki splotły się ze sobą masując się nawzajem i walcząc o dominację.
Nagle poczułam jak ręce Harry'ego usłały miejsce na moim tyłku podnosząc go do góry. Znałam jego zamiary i podniosłam swoje nogi zaplątując je w jego biodrach a ręce na szyi. Zaczął ruszać się z miejsca kiedy nasze usta ani na moment nie zostały rozłączone. Poczułam jak moje ciało zostało przyparte do jakiś drzwi. Harry przywarł mną do drzwi od samochodu kiedy jego ręce przemierzały przez całą długość mojego ciała. Jego wargi poruszały się od wnętrza moich poprzez szyję, docierając do obojczyków.
-Kocham Cię – mruczał w stronę mojej szyi kiedy w moim gardle uwiązł oddech.
-Też Cię kocham – szepnęłam. Chłopak opuścił moją szyję patrząc mi w oczy i znów przypierając swoimi wargami o moje. Otworzył drzwi samochodowe i posadził mnie na stronie pasażera zapinając starannie mój pas po czym usiadł na swojej stronie powtarzając czyn. Ruszył z miejsca w którym była impreza gdzie ludzie pewnie nadal się zastanawiali co do chuja się wydarzyło.

W samochodzie była cisza; nie ten niezręczny jej rodzaj, ale komfortowy. Harry wyciągnął w moją stronę swoją rękę kładąc ją na mojej dłoni. Podniósł ją i przyłożył do swoich ust całując lekko i patrząc na mnie z uśmiechem.

Kiedy dojechaliśmy do mojego domu pocałował mnie ostatni raz i pomógł wspiąć się do okna. To nie był pełen gracji gest kiedy trzymał mnie za tyłek śmiejąc się z mojej nieuwagi.
Gdy bezpiecznie wdrapałam się do pokoju, popatrzyłam w dół a Harry pomachał mi na pożegnanie odchodząc do samochodu i odjeżdżając.

Nie mogłam przestać o nim myśleć. Cały czas siedział mi w głowie.
Teraz kiedy już leżę spokojnie w swoim łóżku ubrana w kolorową piżamę, myślę o jego błyszczących oczach, wspaniale ułożonych lokach i idealnych rysach twarzy. Dlaczego wcześniej nie zauważyłam jaki jest? Straciłam tyle czasu na nienawiść do niego podczas kiedy mogłam być z nim naprawdę szczęśliwa.

Zasypiam śniąc o nim, co tak naprawdę zdarzało mi się przez ostatnie kilka tygodni.

53 komentarze:

  1. PIEEEERWSZA XD
    rozdział jak zawsze cudowny, czekam na więcej.
    tt: @forgetmydreams
    pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże.!!!!
    To jest Cudo ;3 ;3
    Czekam z na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weeee pierwsza a rozdział super naprawdę mi się podoba. /Horan'owa

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER <3 DALEJ CZEKAM NA NEXTA :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwwww jakie to słodkie !! *_* Cudny rozdział ! Czekam na następny !! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dżisas kocham ich <3 Hadrew ? Drarry ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. SUUUUPER !!! czekam na kolejny ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu, nie mogłam się już doczekać :D
    Dodasz dzisiaj następny? :****

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwwwwwwww jakie słodkie. Myślałam że będą się pieprzyc.....no ale cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam xD Cieszę się że nie ja jedyna tak myślałam :)

      Usuń
    2. ja też tak myślałam ... : o : )

      Usuń
  10. Meegaaa *.*
    Świetnee <3 czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. djbvhds Świetne *.* Boskie i wgl ♥ ;**
    Będzie dziś 28?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurwa zakochałam się w tym opowiadaniu.
    TYLKO to imię DREW.
    ja mam przed oczami Justina haha bo on na drugie ma Drew haha ale jakoś wyobrażam sobie tam dziewczynę zamiast Jego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski <3 dawaj szybko nn ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. zaje fajny !!!!! dasz dzisiaj następny???? odpisz zależy mi na odpowiedzi :))

    OdpowiedzUsuń
  16. super jest!!!!jak to robisz ze tyle osob cie czyta?bo ja nie potrafie -_-

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo *.* Czekam z niecierpliwością na 28 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. BOŻE BOSKI XD CZEKAMY NA NASTĘPNY :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo *.* Warto bylo czekac ;) Czekam na nastepny :* /By Sara

    OdpowiedzUsuń
  20. Awww *,*
    Cudo. *,*
    Czekam na następny rozdział 😏 /Psonek

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham to opowiadanie <3 <3 czekam na następny rozdział ^.^

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny ♥ ♥
    Warto było czekać :)
    Nie mogę się doczekać następnego ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest super ! *_* kiedy kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
  24. <3 <3 <3 Kocham i nie mogę się doczekać 28 rozdziału ;) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajebisty .!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  26. Bozeeee <3 Jestes wielka ! Dziekujemy ci ze tlumaczysz *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny <3 zazdroszczę Drew takiego chłopaka xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajebiste ;**
    Aww czekam na nexttt :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. daj nextaa pliss :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. boski*.*
    dasz dziś nexta ? za to że wczoraj nie było !

    OdpowiedzUsuń
  31. O mój Boże jak ja kocham to opowiadanie <3 Nie mogę doczekać się kolejnego :> Zniecierpliwieniem czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie to jest!! next!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham to , zaraziłam nawet moją koleżankę. <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  34. ojeju *.* /Ola xx

    OdpowiedzUsuń
  35. supcio czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedy będzie next bo nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Wydasz to jako książke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dlaczego ? Znam kilka osób, które by kupiły :-)

      Usuń